Najczęściej zadawane pytania

Decydując się na wynajem samochodu w Star-Cars Lubań, klienci często mają pytania. Dotyczą one zarówno formalności, jak i szczegółów usługi. Odpowiedzi na te pytania ułatwiają proces i gwarantują satysfakcję. Przygotowaliśmy listę 20 najczęstszych pytań, aby wyjaśnić wątpliwości i umożliwić bezproblemowe korzystanie z naszych usług. Bez względu na cel podróży, nasz przewodnik pomoże Ci cieszyć się wygodą i niezależnością, jaką oferuje wynajem samochodu w Star-Cars Lubań.

 

1. Jakie dokumenty są wymagane do wypożyczenia samochodu?

Aby skorzystać z naszych usług konieczne jest posiadanie dowodu osobistego lub paszportu oraz ważnego dokumentu prawa jazdy.

2. Czy potrzebuję międzynarodowego prawa jazdy?

Nie ma konieczności posiadania międzynarodowego prawa jazdy. Zazwyczaj wystarczy prawo jazdy wydane w jednym z państw Unii Europejskiej, które jest akceptowane na całym jej obszarze.

3. Jakie są ograniczenia wiekowe dla kierowcy?

Osoba, która chce wypożyczyć samochód musi mieć ukończone 21 lat oraz posiadać prawo jazdy od minimum 3 lat.

4.Jakie są dostępne metody płatności?

Akceptujemy płatności gotówką, kartą płatniczą lub przelewem.

5. Czy w cenę wypożyczenia wliczone jest ubezpieczenie?

Tak, w cenie wypożyczenia samochodu wliczone jest ubezpieczenie, które obowiązuje w całej Unii Europejskiej.

6. Jakie są warunki ubezpieczenia i co dokładnie obejmuje?

Posiadamy pełne ubezpieczenie OC oraz AC na terenie całej Unii Europejskiej.

7. Czy mogę wypożyczyć samochód na terenie jednego kraju, a oddać w innym?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Siedziba firmy i miejsce postoju samochodów znajduje się w Lubaniu. Oczywiście możemy podstawić samochód w wybranym przez Klienta miejscu, ale na terenie Polski i w niedużej odległości od firmy, np. w Zgorzelcu.

8. Jakie są opłaty za dodatkowego kierowcę?

Nie pobieramy dodatkowych opłat uzależnionych od ilości osób. Należy jednak pamiętać, że osoba, która wypożycza samochód jest odpowiedzialna za niego i to ona powinna być kierowcą. 

9. Czy mogę dokonać zmian w rezerwacji lub ją anulować? Jakie są związane z tym koszty?

Wszystkie tego typu sytuacje są rozpatrywane indywidualnie.

 

10. Czy istnieje limit kilometrów? Co się dzieje, jeśli go przekroczę?

Tak, w naszej wypożyczalni stosujemy dobowy limit kilometrów. Limit dobowy wynosi 200 km.  Po przekroczeniu limitu obowiązuje dopłata 0,40 zł / km. Oczywiście istnieje możliwość indywidualnego ustalenia limitu (również opcja bez limitu kilometrów). W celu indywidualnego ustalenia warunków należy skontaktować się z nami telefonicznie. 

11. Jakie są opłaty za paliwo i jak należy zwrócić samochód pod względem paliwa?

Nie pobieramy dodatkowej opłaty za paliwo. Wypożyczany samochód przekazywany jest Klientowi zatankowany do pełna. W takiej formie z pełnym bakiem należy zwrócić samochód. 

12. Czy wypożyczalnia oferuje usługę dostarczenia i odbioru samochodu?

Tak, podstawiamy samochody w wybranym miejscu przez Klienta oraz dokonujemy odbioru w wybranym miejscu.

13. Czy samochód jest wyposażony w GPS lub inne systemy nawigacyjne?

Posiadamy GPS dla celów firmowych. Do samochodów dołączamy również nawigację.

 

14. Czy mogę wypożyczyć fotelik dla dziecka lub inne dodatkowe akcesoria?

Tego typu akcesoria Klient musi posiadać własne. Z naszej strony w gratisie dokładamy nawigację.

15. Co zrobić w przypadku awarii samochodu lub wypadku?

Przede wszystkim należy zachować spokój. Każdy z naszych samochodów posiada pełne ubezpieczenie na terenie całej Europy. Każdorazowo należy wezwać odpowiednie służby (policja), dokonać dokumentacji fotograficznej oraz niezwłocznie skontaktować się z przedstawicielem wypożyczalni. Każdorazowe takie zdarzenie i podejmowane działania rozpatrywane są indywidualnie.

16. Jakie są procedury zwrotu samochodu poza godzinami pracy wypożyczalni?

Wypożyczalnia samochodów Star-Cars funkcjonuje przez całą dobę. Jeśli jednak godzina chęci zwrotu samochodu jest nietypowa, należy skontaktować się z przedstawicielem firmy.

17. Czy mogę przedłużyć okres wypożyczenia? Jakie są związane z tym koszty?

Tak, istnieje taka możliwość. Uwarunkowana ona jest terminami wypożyczenia i dostępnością danego samochodu. Może się zdarzyć, że zostanie zaproponowany inny samochód na czas przedłużenia. W sytuacji chęci przedłużenia terminu i jego kosztów należy niezwłocznie skontaktować się z przedstawicielem firmy.

18. Jakie są opłaty za zwrot samochodu w innym stanie czystości niż w momencie wypożyczenia?

Wypożyczając samochód jest on czysty, zadbany i posprzątany. W takim również stanie należy go zwrócić do wypożyczalni. W przypadku niedostosowania się do tego, pobieramy dodatkowe opłaty. Mycie oraz sprzątanie to koszt 150 zł. Za pranie każdego zalanego fotela pobieramy opłatę w wysokości 100 zł.

19. Czy wypożyczalnia oferuje asystencję drogową i jak z niej skorzystać w razie potrzeby?

Jesteśmy dostępni przez całą dobę. Nie posiadamy indywidualnych rozwiązań. Do tego celu służy pełne ubezpieczenie na terenie całej Europy.

 

20. Czy akceptowalny jest przewóz zwierząt?

Tak, akceptujemy przewóz zwierząt. Musi się on odbywać tylko i wyłącznie w przeznaczonych i przystosowanych do tego celu kojcach.